- DAG 01 – OM MIG.

Jag heter Valerie Muñoz och är född 16 Februari 1997. Jag föddes i Eskilstuna och bodde i Norrköping tills jag blev 8 år, då jag flyttade till Stockholm hos pappa! Efter ungefär 4 år, tills jag blev 12 flyttade jag tillbaka till Norrköping hos min mamma. Snart har jag bott här i 2 år med min mamma och lillebror! Trivs här jätte bra och skulle inte vilja flytta tillbaka till Stockholm om jag hade chansen om jag ska vara ärlig. Jag går i Victoriaskolan som suger bajs. Men älskar folket där.. ibland haha. På min fritid brukar jag bland annat dansa, jag har dansat enda sen jag va en liten skit. Men jaja, jag har inte så mycket mer att berätta om så det får räcka! Här får ni en bild på en tjockisbebis, pusshej =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0