- BUSIG VALERIE ELLER VALERIE BUSIG ?!

Orkar verkligen lägga upp på det jag köpte idag =( jag gör det imorgon istället. I PROMISE! Plus att jag ändå inte fattar hur man lägger in bilderna till datan från mobilen, fortfarande?! Haha har alltid lärt mig sånt skit så jävla lätt men den här är verkligen komplicerat, belive me! Men jaja, gör det i alla fall imorgon. Inte för ni kanske bryr er om vad jag har köpt men hahahahaha vet inte varför jag ska göra't. KULIGT. Längtar verkligen till imorgon hihihi, blir och partaja först hemma hos Maripung och fixa sig där ohså, mysigt då! Anyway det var det, hejdå era kukar!♥


Sanningen är att min ''lillebror'' heter egentligen Kuksander Pungsson! Vi fann honom i en kontainer. Stackare, han va för ful i sin family. Men han duger för oss! TYVÄRR....
 
LOVE YOU BROTHA FROM ANOTHER MOTHAA ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0