- 1 december! =)

shet vad det här året har gått snabbt alltså.. känns som om det var nyår bara igår haha. jaja idag gick jag till skolan som vanligt, va lite halv seg sådär men det funka =) när jag kom hem vá moster och mormor här och hälsa på. sen fick jag reda på värsta nyheten haha, vet inte vad jag ska tycka om det men jaja.. när dom gick läste lite i biologi boken för vi har NO prov nästa vecka om kroppen =( suger verkligen på sånt! snart kommer morbror och hans tjej också och hälsar på hehe, men kommer inte kunna umgås med dom för  nu väntar jag på att min dansgrupp ska till stan för då ska vi gå runt och SHOPPAAA! HIHI. skoja jag hatar att shoppa det är så tråkigt =) men vi ska i alla fall köpa kläder till uppvisningen på lördag! förklarar mer om det på nästa inlägg. men nu ska jag äta något litet snabbt hihi puss ♥


jag och kusin i nyår <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0