-* -.-

fick nyss en skit kommentar med bara massa bullshit! så nu ska jag ta upp nåra saker om dom din nyfikna jävel =).. vi börjar med första frågan.. du skrev om att jag säger att varje gång jag är tsm med nån så säger jag att de är min största kärlek och blablabla?, så är det verkligen inte =) jag har svårt för att bli kär, och det vet ju några av er. när jag säger att jag älskar någon betyder det inte att jag är kär i den personen.det är fel av mig jag vet.. men att gilla eller vara kär i någon är stora skillnader. plus att dom andra jag har varit tsm med har ju inte jag haft något riktigt med? det har knappt hållit länge. kanske för att jag har inset att jag inte är kär i den personen. jag kan inte vara tsm med någon om jag inte ens är kär i den eller hur? då har jag väl gillat dom somsagt det är 2 stora skillnader att gilla eller vara kär i någon.

sen skrev du något om att jag låter killar ta på mig nu när jag är tsm med nicke? :S. haha nu är du helt ute och cyklar ska jag säga. bara för killar kommer och tafjar och äcklar sig betyder inte att jag vill det? jag står inte direkt och säge: ÅH KOM OCH TA PÅ MIG. eller hur? det kan inte vara mitt fel att dom gör det dom gör? men det behöver inte betyda att jag vill! jag pratar ändå med nicke om sånt och om vilka, jag döljer ingenting för han. det skulle vara en annan sak om jag gjorde det.

sen skriver du om att min mamma är hora och grejer? helt seriöst, känner du min mamma? nej. så börja inte med massa bullshet om att hon är hora hit och dit. väx upp din lilla skit. 

det här var några saker av alla skitgrejer den där idioten skrev, minns inte mer..

Kommentarer
Postat av: francesca

oherreguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud

hur omogen får man vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

jävla fittungar som säger att hon e hora :S

fifan va jag e lakk på folk som ska kommentera en massa skit utan att veta NÅGOT!

riktig fittunge den som skrev det asso

2010-12-05 @ 20:06:53
Postat av: maribel

KKUKFITTTAAELEFANTÄRSHLEKAKOLKONANAL!

palla så omoget & äckligt att göra så fan herregud idioter som inte har annat att göra om dagarna än att skriva massa skit via datorn bry dig inte om sånt och om deras dumma kommentarer bajs på sånt folk dom skämmer ut sig rent sagt fröjävligt äre fyfan dummaa looo ! :S <3



2010-12-06 @ 00:01:17
URL: http://maribeleliza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0